Добірка інструментів, які: допоможуть впорядкувати джерела
автоматично сформують бібліографію
полегшать роботу з PDF-файлами
⠀ 1. Zotero
Менеджер бібліографії, що дозволяє зберігати, організовувати та цитувати джерела в кілька кліків.
2. Mendeley
Науковий органайзер із функцією збереження, читання PDF і створення посилань у потрібному стилі.
3. Connected Papers
Інструмент для пошуку пов’язаних наукових публікацій — ідеальний для літературного огляду.
4. Research Rabbit
Візуалізує мережу наукових робіт.
5. PDFgear
Безкоштовний інструмент для редагування, злиття та конвертації PDF-документів.
6. Scholarcy
Автоматично виділяє основні ідеї та формує короткий конспект зі статті чи дослідження.
7. MyBib
Генерує посилання у понад 9 000 форматах цитування — від APA до ДСТУ.
Зберігайте, користуйтесь — можливо, саме цього ресурсу комусь не вистачало!