Сфера наукових інтересів: спеціальна освіта, логопедія, нейропсихологія; діагностика і корекція мовленнєвого розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку; корекційно-розвивальна спрямованість дошкільної та початкової освіти в умовах інклюзивної практики, корекція мовленнєвого розвитку дитини з порушенням базових передумов письма.
Наукові досягення.
наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection –
1.Zhuravlova L., Sheremet M., Dmytriieva I., Suprun D. State of formation of motivation as one of the structural-functional components of speech development of primary schoolchildren with dysgraphia. International Journal of Psychosocial Rehabilitation. 2020. Vol. 24. Issue 08. Р. 8985–8999. DOI: https://doi.org/10.37200/IJPR/V24I8/PR280893.
3.Shevchenko Y., Zhuravlova L., Taranenko G.,. Dubiaha S. Students’ readiness for the formation of primary schoolchildren’s argumentative skill while identifying the real motive of the action. Ad alta journal of interdisc iplinary research. Double-Blind Peer-Reviewed. 2020. Vol. 10 (1), special X. 140 s. (S. 100–107).
5.Stoliarenko, O., Stoliarenko, O., Prokopchuk, V., Zhuravlova, L., Demchenko, I., Martynets, L., Yakovliv, V. (2021). Fostering a Values-Based Attitude towards a Person in Secondary Schools in the Post-Soviet Space. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 166-188. https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/446
6.Kateryna Kruty, Svitlana Kurinna, Larysa Zhuravlova, Svitlana Zнеinova, Hanna Lopatina, Yevheniia Lyndina. Developing Grammatical Competence in Preschoolers. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. . 2021, Volume 13, Issue 3, pages: 20-37 | https://doi.org/10.18662/rrem/13.3/438
7.Larysa Zhuravlova, Nataliia Leshchii, Anna Zamsha, Olha Babiak, Yevheniia Lyndina, Oksana Voroshchuk. Techniques for the correction of language disorders among ch ildren with Psycho-physical development peculiarities. Ad alta journal of interdisc iplinary research. Double-Blind Peer-Reviewed. 2021. Vol. 11/2, special XXІІ 194 s, pages: 133-137
Монографія:
1.Журавльова Л. С. Науково-теоретичні основи дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією: монографія. Київ: Міленіум, 2019. 412 с.
Розділ у колективної монографії:
Розділ у 2 зарубіжних колективних монографіях:
Навчально-методичні посібники:
Науковий ступінь і звання: доктор педагогічних наук, доцент.
Освіта: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (рік закінчення – 1991 р. Спеціальність «Дефектологія», кваліфікація «Вчитель і логопед допоміжної школи. Олігофренопедагог дошкільних закладів»).
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Б.Хмельницького (рік закінчення – 2021 р. Спеціальність «Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно)», кваліфікація «Викладач англійської мови та світової літератури. Перекладач англійської мови».
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Б.Хмельницького (рік закінчення – 2021 р. Спеціальність «Психологія», ОП « Психологія. Клінічна психологія».
Захист кандидатської дисертації за темою «Розвиток мовлення у старших дошкільників із заїканням засобами музично-дидактичних ігор», спеціалізована вчена рада Д 26.053.14 у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, спеціальність 13.00.03 – корекційна педагогіка (2009 р.).
Захист докторської дисертації за темою «Комплексна діагностика і корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією», спеціалізована вчена рада Д 26.053.23 у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова, спеціальність 13.00.03 – корекційна педагогіка (2021).
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=IbgWd6wAAAAJamp;hl=ru&authuser=1
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-4007-1140
ResearcherID T-8198-2018 – https://publons.com/researcher/1843240/larysa-stanislavovna-zhuravlova/
Scopus author ID: 57218305958
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57218305958