Проценко Андрій Анатолійович

Основна інформація

Захищені дисертації:

  • Кандидатська дисертація:  «Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі педагогічної практики» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.

……………………………………………………………………………….

Досвід роботи: 

  • 1998-2010 рр. – вчитель фізичної культури, Навчально-виховний комплекс № 16, м. Мелітополь Мелітопольської міської ради Запорізької області;
  • з 2015 року – тренер з футболу, диплом «С» Федерації футболу України, ліцензія №0765,
  • 2015-2018 рр. – аспірантура на кафедрі педагогіки та педагогічної майстерності Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти;
  • з 2018-2022 р. старший викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання і спортивних дисциплін Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького
  • з 2022 по теперішній час доцент кафедри теорії та методики фізичного виховання і спортивних дисциплін Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

……………………………………………………………………………….

Наукові праці: 

У науковому доробку 50 наукових праць,  розділи у 2 монографія, 6 свідоцтв про реєстрацію об’єктів авторського права.

 

Наукові інтереси:

Професійна компетентність, виробнича практика, розвиток техніко-тактичних дій юних футболістів, роль педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури.

Керівництво аспірантами:

  • Гарбар Д.О. Тема: «Формування здоров´язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури засобами спортивних ігор»

Проценко Андрій Анатолійович

Доцент кафедри теорії та методики фізичного виховання і спортивних дисциплін, кандидат педагогічних наук

Вища освіта:

  • 1998 рік, Мелітопольський державний педагогічний інститут, спеціальність «географія і фізична культура», кваліфікація «вчитель географії та фізичної культури»

Наукометричний профіль