Друзі, РМУ при МОН запрошує взяти участь у дуже цікавому воркшопі для науковців про бренд викладача!
Андрій Шевчук більше 4 років працював на телеканалах 1+1 та Україна;
автор курсу в Kyiv Academy of Media Arts; тренер «Прогресильних», спікер Ukrainian Digital Forum;
навчав Rozetka / Gres Todorchuk / Megogo;
працює з Laba / креативним агентством McCann / PRentkovych agency / Unit School of Business
автор курсу в Kyiv Academy of Media Arts; тренер «Прогресильних», спікер Ukrainian Digital Forum;
навчав Rozetka / Gres Todorchuk / Megogo;
працює з Laba / креативним агентством McCann / PRentkovych agency / Unit School of Business
За півтори години інтенсиву ви отримаєте:
→ нарешті зрозуміле пояснення: що таке бренд для викладача
→ чіткі відповіді на питання: а навіщо він потрібен викладачеві і чи потрібен?
→ зрозумілий план розробки платформи для свого бренду викладача
→ чи можна викладачеві робити нестандартні речі і що йому за це може бути.
→ чіткі відповіді на питання: а навіщо він потрібен викладачеві і чи потрібен?
→ зрозумілий план розробки платформи для свого бренду викладача
→ чи можна викладачеві робити нестандартні речі і що йому за це може бути.
Лінк на тренінг