5-7 травня заплановано три основні теми, але треба зареєструватися за відповідним посиланням. Безкоштовно. Можна поділитися з колегами або направити аспірантів зі студентами.
5 травня
14:30-15:15
Web of Science Core Collection: базові можливості
Якщо ви ніколи не користувалися Web of Science або не знайомі з новим інтерфейсом цей вебінар для вас. Як правильно почати? Як користуватися віддалено? Які дані можемо знайти? Як знайти найцитованіші публікації за моєю темою? В яких журналах більше друкується робіт? В які фонди можна подати заявку а фінансування? З якою установою/науковцем варто розпочати співпрацю? Як зберегти отриману інформацію? Як отримати дані по новим публікаціям за моєю темою? І відповіді на ваші запитання.
Реєстрація
6 травня
14:30-15:15
Journal Citation Reports: базові можливості
Коли, ким, навіщо було створено Journal Citation Reports. Які дані там є як розраховуються показники? Яким може бути імпакт фактор журналу? Чому він не у всіх видань? Як перевірити який у видання імпакт фактор та який квартиль в певному році? Які видання є в моїй категорії з імпак-фактором? Як використовують JCR для формування стратегії розвитку наукового видання. І відповіді на ваші запитання.
Реєстрація
7 травня
14:30-15:15
EndNote: базові можливості
Версії EndNote. Як розпочати та налаштувати роботу. Як наповнити бібліотку EndNote: імпорт записів з Web of Science, Google Scholar, сайтів журналів, онлайн бібліотек, додавання записів вручну. Впорядкування бібліотеки, створення каталогу, спільне використання колекції. За яким форматом оформити статтю в видання що індексується у Web of Science? Які стилі оформлення існують? Робота з текстом і посиланнями. Оновлення даних, корегування записів. Робота зі звітами: формування колекції документів за певними критеріями та оформлення їх за певним форматом І відповіді на ваші запитання.
Реєстрація